b? Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 hej! kan hjälpa mig jag har kommit till tredje banan hur klarar man den det står slå utr pansar bilen men när jag eplodera sa dom protectit not distroy it jag fattar noll :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 du ska kydda den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Är det den där banan då du ska åka efter / jaga en pansarbil och du har massa limosiner / bilar lr va d nu är bakom dejj :?: :arrow: såfall ska du använda en sånhär grejjs så du får typ som ett kraftfält runt dejj när du är precis brevid bilen så slår du ut bilen, Hoppas det r rätt bana :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bazigar Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Har fastnat på 12.te banan vet inte hur man tar sig till 13.nde nån som har klarat det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Du ska använda Q-puls när den är innom Q-pulsens radie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Har fastnat på 12.te banan vet inte hur man tar sig till 13.nde nån som har klarat det? Finns bara 12 banor. <_< Och gå inte OT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 agent under fire är egentligen bättre än många av de andra bond-spelen fast det är rätt så gammalt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg