nr.7 Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Det jag menade med "förstöra sina karriärer var att dom kommer ju aldrig mer få spela i Tre Kronor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 ät rumpa sparka dom i pungen elektriska stolen DÖDA DOM!! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Dom tar ju inget ansvar skiiit dåligt hur faaan kan man gå ut och festa och vålta en tjej när dom andra grabbarna går in på hotellet och sköter sig.. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag tror ju inte dom våld tog henne. Fast det var jävligt konstigt att de hade flickvänner allihopa :D Det är inte alla flickvänner som skulle förlåta något sådant. Jag tycker verkligen dom valde fel tidpunkt för något sånt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.