KazeN Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Jag är vid slutet (dvs. jag ska vinna över shadow queen) och jag undrar om man kan komma upp till roughport utan att behöva gå tillbaka hela vägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 nä de går inte....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Kan man ens gå tillbaka då? jag testade innan fast då var det typ ett stup emellan och den andra plattformen var högre upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 jo de går att komma tillbaks du ska bara hoppa ned från plattformen och gå till vänster så kommer du till en studsmatta så du kan komma ut ur rummet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 det vet jag, men det är ett rum läääääängre bak som det är taggar om man hoppar ner för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 om det är stångar i taket ska du ju använda spring jump Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 hm, det har jag inte tänkt på, det måste jag kolla för det, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 var är spring jump? direkt översatt blir det ju vårhopp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 var är spring jump? direkt översatt blir det ju vårhopp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 spring jump är då man hoppar jättehögt. när man håller in A och roterar på spaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg