Mater Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Jag byggde ett UFO sen det kom Aliens ut och tog min gubbes fru!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 (redigerat) Jag vet när dom kommer tillbaka är gubben gravid(fast om det är kille) Redigerat 17 Februari 2005 av Rockodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Jag byggde ett UFO sen det kom Aliens ut och tog min gubbes fru!!! :cool: Byggde du ett rymdskepp? http://instagiber.net/smiliesdotcom/kao/chika/chirol_pachi2.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Jag byggde ett UFO sen det kom Aliens ut och tog min gubbes fru!!! :cool: Hur bygger man ett ufo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Jag undrar också hur man bygger ett ufo? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Det märkte inte jag att han sa byggde,lilla du,ljug inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg