ipswicher Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 vars e guld hanskarna och hur når man den sista rubinen i fire rummet? den till höger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 jasså du tror att det är sista ..? :P När du har hittat golden gauntlets kan du kasta bort en stor sten i det rummet. Där kommer du hitta en rubin och du har tillgång till den sista. Golden gauntlets hittar du i shadowsigillet (lila). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ipswicher Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Men jag har ju intre hittat handskarna vars e dom? ja kommer från västerbotten lyckslele! =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 i shadow stället där finns handskarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 jasså du tror att det är sista ..? :P När du har hittat golden gauntlets kan du kasta bort en stor sten i det rummet. Där kommer du hitta en rubin och du har tillgång till den sista. Golden gauntlets hittar du i shadowsigillet (lila). Vad är det för rubiner ni pratar om? Rubiner är faktiskt röda. Och om jag minns rätt är de där stenarna vita. Ursäkta att jag märker ord. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg