Dempa Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 :blink: Min kompis undrar:Var man hittar dom legendariska-hundarna om man har Blastoise? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Man kan bara hitta en av dom,om du tog dom här i början så: Charamander:Suicune Squrtle:Raikou Bulbasaur:Entei Alltså din kompis kan bara få Raikou. Man hittar dom som i precis på Pokemon G/S/C så hoppar dom(Raikou)omkring över hela Kanto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Min kompis har fire red och han har träffat suicune men den flydde :( Men min andra kompis har bytt till sig enn suicune :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Va dåligt av honom,man ska fånga en själv,förutom om den inte finns i versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Om man möter den och den flyr kan man möta den igen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Om man skadar den och den sticker så nästa gång man möter den har den fortfarande kvar all sin skada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Man kan bara hitta en av dom,om du tog dom här i början så: Charamander:Suicune Squrtle:Raikou Bulbasaur:Entei Alltså din kompis kan bara få Raikou. Man hittar dom som i precis på Pokemon G/S/C så hoppar dom(Raikou)omkring över hela Kanto tänkte precis skriva så ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg