KH95 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Skriv alla hyss man kan göra mot läraren som ingen misstänker en för! skriv o skriv..... Jag kan ett! Man ska t e x göra dåligt ifrån sig på testet o ska man skriva den smartaste personen namn på pappret o sudda ut hans/hons namn på pappret o skriva sitt eget! Man får t e x ingen läxa för att man har bara fel. smart va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Verkligen inte. Helt j*vla idiotiskt i min mening, att göra dåligt ifrån sig och sen byta ut nån annans prov mot sitt eget... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 (redigerat) Varför slipper man göra läxan :D Fasst. dom ser ju stilen Redigerat 17 Februari 2005 av Spawn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 man kan ju alltid säga till alla att komma 20 minuter för sent till lektionen och säga att läraren sagt att vi börjar senare idag . Om alla håller med så kan inte läraren säga emot ! har själv testat det några gånger och fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 " Man slipper göra läxan " Skolan är till för att man ska lära sig saker.... Visst ibland så är det tråkigt men tänk hur mycket du skulle kunna utan skolan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Men att ha läxor är att gå till överdrift, man är i skolan ca 7 timmar om dan <_< Jag gör knappt mina läxor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Öööh? Jag gör alltid mina läxor , ca kl 23.00 dagen innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tibia boy Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 det är dumt mot din polare skullle aldrig palla om en person gjorde så mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 När jag gör läxor inträffar det också ca 22-23:00 kvällen innan! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 hihihi vilka bus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Om det är soligt, och då lyser det mot en själv. Då kan man göra solkatter på lärare och elever. Det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jooda Trollis Solkatter äger Men inte när du gör dom på MIG :P ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.