king of the game Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Nu tycker ni kanske att jag är sämst...men hur klarar man de dödas konung? :new_bigcrowd: GAMECUBE ÄR MYCKE BÄTTRE ÄN XBOX!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptor Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 när du du ska döda honom så ska du gå fram till honom och då så ska du skydda dig tills han slutar slå när han har slutat slå dig så slår du honom gör så några gånger och han dör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king of the game Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Men hur skyddar man sig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 tror att man parerar då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Nu tycker ni kanske att jag är sämst...men hur klarar man de dödas konung? :new_bigcrowd: GAMECUBE ÄR MYCKE BÄTTRE ÄN XBOX!!!!!!! du gamecube är sämre än xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 nehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kallen_93 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 man parerar med B knappen. Jag kan inte klara det efter man har dödat honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king of the game Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 tack polare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 man parerar med B knappen. Jag kan inte klara det efter man har dödat honom hjälper det verkligen att parera mot spindeln? jag försökte mot de dödas konung men det blev inget vidare så det hjälper mot spindeln eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 För att klara honmonstret lätt använd Orc hewer(combo). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 För att klara honmonstret lätt använd Orc hewer(combo). jag vet att jag ska använda det, men mitt spel e på svenska så är det orch bane eller? jaja jag har klarat henne nu men ville bara veta vad det är för attack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag har redan besvarat det i den andra sagan om konungens återkomst inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg