Gäst 0011 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 När man möter fienden på havet hur gör man i en svärd fihgt(jag vet att man ska säga saker)men alla saker som man ska kunna säga står inte där någon som vet hur man gör??? (jag har kollat en guid men det står inget där om det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Någon som vet(SNÄLLA hjälp mej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Men man måste ju komma på vad man ska säga! Det är ju det lättaste i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Men man måste ju komma på vad man ska säga! Det är ju det lättaste i spelet. jo ungefär.. jaja jo du MÅSTE faktiskt förlora svärdstriderna för att lära dig hur man ska tackla orden så att säga.. om du har svårt att komma på vilken mening du ska ta så är mitt tips att spara mellan varje vunnen omgång.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Tack det va ju lätt när man hade gjort det lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUDU454 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Vet någon hur man får ut guldtanden ur resturangen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Du måste ge honom hårt godis(Finns på golvet där Bill står) Och sedan ger du honom tuggumi(finns i träsket) Sedan tar du nålen och gör sönder tuggumibubblan (den finns i träsket i en docka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.