Tibia_Azzer Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Om ni ska erkänna så är Gamecube mycke bättre...Microsoft ska för(pip) inte hålla på att tillverka tv-spel.....___________________________________ GCN SUGER JU JÄMFÖRT MED X-BOX!!!!!!!!!!! skriv inte sånna där inlägg, iofs e ja x box ägare å tycker x box e lätt bättre...men om du vill framför din åsikt så säj varför oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 xbox äger gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 obs dubbelpost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 skriv inte sånt här Jag håller med Samus Aran! Vilken människa tror att han/hon kan få oss att tycka GC är bättre. Hur som helst, DET ÄR OMÖJLIGT och varför spanar du omkring på XBox-forumet? Det finns bara en bra orsak och det är för att han tycker att XBox är bra. Om det inte är så... Schas med dig hem till GC-forumet så du inte kan dummes nå mer!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 skriv inte sånt här Jag håller med Samus Aran! Vilken människa tror att han/hon kan få oss att tycka GC är bättre. Hur som helst, DET ÄR OMÖJLIGT och varför spanar du omkring på XBox-forumet? Det finns bara en bra orsak och det är för att han tycker att XBox är bra. Om det inte är så... Schas med dig hem till GC-forumet så du inte kan dummes nå mer!! Eller hur han har säkert inte råd att köpa xbox därför köpte han gc som är billigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 skriv inte sånt här Jag håller med Samus Aran! Vilken människa tror att han/hon kan få oss att tycka GC är bättre. Hur som helst, DET ÄR OMÖJLIGT och varför spanar du omkring på XBox-forumet? Det finns bara en bra orsak och det är för att han tycker att XBox är bra. Om det inte är så... Schas med dig hem till GC-forumet så du inte kan dummes nå mer!! Eller hur han har säkert inte råd att köpa xbox därför köpte han gc som är billigare Ja, han har nog slösat bort några 100-lappar på minneskort också, alltså vad onödigt med minneskort om man inte vill ta med sig data. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king of the game Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 oki, jag ger mej, men jag tycker ändå gc har roligare spel. Nu sticker jag till gcforum/ bye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Om jag ska erkänna så har GC bättre platformsspel (ex.Super Mario) Fast Xbox har mycket grymare och "krigigare" spel. PS: XBX Har bättre grafik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Om jag ska erkänna så har GC bättre platformsspel (ex.Super Mario) Fast Xbox har mycket grymare och "krigigare" spel. PS: XBX Har bättre grafik! Jo, det kan man säga. __________________________ oki, jag ger mej, men jag tycker ändå gc har roligare spel. Nu sticker jag till gcforum/ bye Okej, bra :mrgreen: Bye bye! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Nu är diskotionen slut nån mod eller admin kan låsa tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg