Hoppa till innehåll

GC


Rekommendera inlägg

Om ni ska erkänna så är Gamecube mycke bättre...Microsoft ska för(pip) inte hålla på att tillverka tv-spel.....

___________________________________

 

 

GCN SUGER JU JÄMFÖRT MED X-BOX!!!!!!!!!!!

 

skriv inte sånna där inlägg, iofs e ja x box ägare å tycker x box e lätt bättre...men om du vill framför din åsikt så säj varför oxå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skriv inte sånt här

 

Jag håller med Samus Aran!

 

Vilken människa tror att han/hon kan få oss att tycka GC är bättre. Hur som helst, DET ÄR OMÖJLIGT och varför spanar du omkring på XBox-forumet? Det finns bara en bra orsak och det är för att han tycker att XBox är bra. Om det inte är så... Schas med dig hem till GC-forumet så du inte kan dummes nå mer!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skriv inte sånt här

 

Jag håller med Samus Aran!

 

Vilken människa tror att han/hon kan få oss att tycka GC är bättre. Hur som helst, DET ÄR OMÖJLIGT och varför spanar du omkring på XBox-forumet? Det finns bara en bra orsak och det är för att han tycker att XBox är bra. Om det inte är så... Schas med dig hem till GC-forumet så du inte kan dummes nå mer!!

Eller hur han har säkert inte råd att köpa xbox därför köpte han gc som är billigare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skriv inte sånt här

 

Jag håller med Samus Aran!

 

Vilken människa tror att han/hon kan få oss att tycka GC är bättre. Hur som helst, DET ÄR OMÖJLIGT och varför spanar du omkring på XBox-forumet? Det finns bara en bra orsak och det är för att han tycker att XBox är bra. Om det inte är så... Schas med dig hem till GC-forumet så du inte kan dummes nå mer!!

Eller hur han har säkert inte råd att köpa xbox därför köpte han gc som är billigare

 

Ja, han har nog slösat bort några 100-lappar på minneskort också, alltså vad onödigt med minneskort om man inte vill ta med sig data.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag ska erkänna så har GC bättre platformsspel (ex.Super Mario)

 

Fast Xbox har mycket grymare och "krigigare" spel.

 

PS: XBX Har bättre grafik!

 

Jo, det kan man säga.

__________________________

oki, jag ger mej, men jag tycker ändå gc har roligare spel.  

Nu sticker jag till gcforum/ bye

 

Okej, bra :mrgreen: Bye bye!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...