Hoppa till innehåll

Alla Xbox Elsladdar Måste Bytas Ut


Gäst Xboxplayer

Rekommendera inlägg

Gäst Xboxplayer

ni säger att xbox är så starkt men är det inte lite för starkt med gamecube får man inga brännskador de är bättre än xbox

 

det var 7st i hela världen om fått det av flera miljoner konsoler. och det är väl inte så faligt att dom gör fel med en elsladd när nintendo gör en helt värdelös konsoll....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Red_fox
jag får en ny slad om 2-4 veckor men skiter it av 14miljoner xbox ägare har 30 st fåt brän skador jag har haft mitt i sen 2003 någon gång så varför skulle mitt xbox ge bränskador nu...?? så det är töntit av dom som ställer undan sin consol till dom har den nya sladen

 

Inte är det täntigt,tänk om du sj hade små barn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte är det täntigt,tänk om du sj hade små barn.

ja. ller husdjur för den delen. fast jag kan hålla med om att det kanske är lite överdrivet.

 

föressten, hur kan en SLADD orsaka brand? den är ju inte precis brännbar.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaaa min xbox är tillverkar 2002 4-5 helt sjukt och jag köpte den 2004 november aja har beställt en ny. Tror nog den tar för kraftigt el så snabbt att det blir för kraftigt !Så blir det varmt xbox kräver ju mycke ström snabbt därför den är en fräsh bra konsoll bättre än GayCube

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Xboxplayer

bevisa att den är värdelös föresten var det 30 som hade fått det inte 7

 

30 hade blivit drabbade men bara 7 hade blivit bränskadade. och GC är helt värdelös jämfört med xbox.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

link blue om du nu hatar xbox så mycket så SLUTA VA HÄR INNE OCH SKIT PÅ DIG. Fast du kanske bara är avundsjuk för att din mamma och pappa inte har råd med en xbox bara en liten liten liten liten fjutteliten gaycube med 233 mhz i processor kraft

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

tack 0012 Adema du jag ska säga dig att jag har ett xbox hemma som jag har fått av mina föräldrar och man kan tro att du är 5-6 år med det språkrt du har som skit på dig och du vill väl ah ett gamecube men dian föräldrar harinte råd och du hittar väl inte till affären?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...