Hoppa till innehåll

Fuska.se


Manga Master
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 250
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Beldur

Om ni vill slippa småungar på denna sidan så kan Admin skaffa en åldersgräns på 11 llr 12 år för att få bli medlem.

 

 

Nej inte alltid och ni varnar aldrig nykomlingar när dem gör så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni vill slippa småungar på denna sidan så kan Admin skaffa en åldersgräns på 11 llr 12 år för att få bli medlem.

 

Säg inte att vi aldrig varnar nykomlingar när de gör så.

Jag har varnat ett flertal som startat flera nya trådar utan någon som helst poäng.

Anmäl de som gör så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror att jag ska sluta att anmäla trådar... :unsure: Kan ju råka ut för en varning om jag anmäler för mycket... Har anmält väldigt mycket de senaste dagarna...

 

Varför ska du sluta anmäla?

Det är bara ifall du skriver en massa dynga i anmälan som du riskerar varning.

Anmäl på.

Du anmäler bra dessutom.

Fortsätt anmäl trådar!

Var inte rädda, vi bits inte. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om detta kallas för riktig debatt men jag tror det, annars så kan ni låsa och ta bort bara..

 

Ju mer tiden går och ju fler medlemmar som kommer desto lägre "kvalitet" blir det på forumet.

Känns som om det blir barnsligare..

Är det någon som tycker att jag har rätt eller som har en egen åsikt om detta?

 

 

Håller helt enkelt med, när jag var ny var detta rena paradiset...inga problem..

 

Hakuna Matata!

 

Men nu, värsta Dagiset...lite tråkigt efter som många gör många Onödiga Inlägg OSV OSV...

 

När jag var ny, kunde man få ihop Fuska Mynten lätt(fast det hette inte Fuska Mynt då) Och alla var trevliga och glada!

Men nu, har jag nämnligen bytt forum, för att jag inte tycker att måmga Medlemar inte är schyssta, specielt inte dom nya, dom nya brukar vara o Schyssta. fasst jag snackar inte om alla nya, bara några få.

 

men det är ju också bra med nya medlemar efter som då kanske blir forumet populärare men om det kommer sådana medlemar som Skriver Onödiga Inlägg...förstör hela friden på forumet...

 

Rätt så trist, flesta som gör Onödiga Inlägg eller spammar(eller vad dom nu f*n håller på med) gör det bara forumet irreterande :angry:

 

 

Så här var min lilla Predikan :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Adema

kommit NÅGRA småbarn ok jag kanske inte varit så sjyst men det är ju så himla många som inte fattar i vilket forum dom ska skriva i om dom behöver hjälp med t.ex pokemon. Ni kan kalla mig liten amåunge men jag är afktist 14 och jag blir så j*vla irriterad på t.ex alla som skriver i vanliga gba forumet om pokemon eller massa onödiga trådar i xbox forumet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...