Hoppa till innehåll

Fuska.se


Manga Master
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 250
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vadå? Vad är det för fel med 40+? Min farsa gillar att lira ibland likaså mina polares farsor brukar jag se lira typ fifa m.fl. Det skulle inte förvåna mig om jag sitter och plinkar på tv-spel när jag är 40år =).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå? Vad är det för fel med 40+? Min farsa gillar att lira ibland likaså mina polares farsor brukar jag se lira typ fifa m.fl. Det skulle inte förvåna mig om jag sitter och plinkar på tv-spel när jag är 40år =).

 

Sak samma... Är dock ovanligare vid den åldern...,
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

0013 det kan jämföras med en historia jag hörde.

En man köpte en lott varje vecka. Man skulle själv välja 7 nummer av 40. Han valde jämt nummer 1 2 3 4 5 6 och 7. Hans kompisar sa att han var dum och att han aldrig skulle vinna för det är inte så stor chans att få dem numrena. Men sanningen är att det är lika stor chans att vinna på 1 2 3 4 5 6 7 som att vinna på till exempel 34 15 3 27 32 12 9.

Tänk efter så förstår ni också det.

 

Samma sak är det, det är väl lika stor chans att man fyller år 1a Januari som 28 Augusti. Det ända som har mindra chans är 29 Februari.

 

0013 du kan acceptera detta eller forsätta tjata om att vi ljuger.

Men vi har rätt, han är född 1a januari 1989

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Anledningen till att jag tycker det är att man oftast har svårt för läsning och skrivning vid den åldern.....fast den motivation skulle vi alla haft...(råka dubbelklicka...seg dator)

 

Så länge medlemmen inte spammar för mycket, beter sig omoget eller inte kan läsa så bryr jag mig inte om ålder.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...