JGamer Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Är det nån som har pokémon emerald här? Det verkar sk*thäftigt tycker jag! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag med! Fast jag har det inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) aa erkänn :) ska kanske köpa det när det kommer ut,tror inte att det finns någon som har emerald Redigerat 19 Februari 2005 av Veemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jo dom i japan har det,jag ska nog inte köpa emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag ska göra det,dödts häftigt alltså! B) Jag har redan planerat mitt team där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) Jag ska göra det,dödts häftigt alltså! B) Jag har redan planerat mitt team där Jag har typ kommit på ett bra Blaziken Noctowl Shiftry (någon som kan en som e bättre än shiftry?) Fortress Ampharos Och någon bra vatten pokemon, Jag kommer ha nått i den stilen :cool: .Vilka ska du ha ? Tar gärna emot förslag Redigerat 19 Februari 2005 av Veemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Efter fångat alla dom så ska jag ha dom här: Houndoom Sunflora Forretrees Noctowl Ampharos Octilery Man kan fånga allas nergraderingar efter Pokemon Ligan i Safari Zonen(och självklart ska jag använda dom från mitt Firered att göra jobbet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 vilket datum kommer det ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 det kommer aega :D:D:D:D::D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Skriv i den officiella Emerald tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg