Cyper Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 (redigerat) Tänkte att det kanske skulle vara roligt med en sån här tråd. Ni som har tillgång/intresse för att ta bilder från San Andreas,kan lägga in dom här. Du kan tex ta bilder på; landskapet,städer,byggnader och/eller göra ett vykort.Försök få bra kvalite på dom, och ta gärna bild på landskap osv. :bah: :meddum: Redigerat 18 Februari 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Ja det skulle vara kul, ska sse om ja kan ta några bilder :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Själv ska jag fara ut till öknen på ett ställe, Arco Del Oaste tror jag det hete, eller nåt sånt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag e intresserad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Frågan är VART vi ska lägga upp bilderna,här på fuska.se kan man inte lägga upp dom eftersom dom JÄMT är för stora.. :angry: Och youSenIt försvinner dom efter 7dar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag har en domän och ett webhotell med typ 250 mb på. Fast mitt html program är borta så ja ska köpa ett nytt snart, då kan vi lägga upp bilderna där och kanske ha en liten egen gta sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Men, man kan ju förminska bilderna innan man lägger puu dom, så kan man ha dom här på fuska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) Fick upp en bild, när jag förminskade den, Den ser suddig ut pga, att jag mixtrat med den. :) Redigerat 19 Februari 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Cyper, ska vi lägga upp bilderna på min hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Cyper,ska vi lägga upp bilderna på min hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Bilderna blir ju inte så jätte bra tyvärr. The Sherman Dam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) Se till att rummet är mörkt då du tar kortet, annars kan det ''spegla'' sig och synns sämmre. Redigerat 21 Februari 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg