Spliffor Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Vad för skills ska man ha när man är dealer då??? och hur får man en cart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Det är gratis men ändå ska man skriva var man bor och sitt hemnummer :P Verkar ju lite skumt ändå eller ? // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ivanof Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 men asså sidan e inte rätt jag kommer itne in för att dowload:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Nu funkar de för mig ja undrar hur blir man solider och de? Hur gorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 jag tycker inte det är så kul. ganska jobbiga kontroller och väldigt enformigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) För mig blir de så här: De går och starta upp de men inte att starta de,de blir bara nån j*vla kinatecken vad i hell snack du om det är inga kina tecken. säg inte j*vla kina tecken . det är en konst det med kina tecken du kan inget din amatör det är inga kina tecken. :angry: jag kan iallafalla översätta det står att ni inte ha den språket i er data och då funkar det inte eftesom det kan vara arabiska eller nåt men er data kan inte skriva spåket så då kommer sånna här ut a)(&%¤ det var förklaringen :kung: Redigerat 4 September 2005 av dark shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
astmatiker Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) a Redigerat 19 Oktober 2014 av astmatiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.