Elite Cheater Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Hej, Jag har tänkt köpa ettt pkmon spel till gba. men vet inte vilket.. kan ni reconodera nåra :) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Hej, Jag har tänkt köpa ettt pkmon spel till gba. men vet inte vilket.. kan ni reconodera nåra :) ? Jo, 1. Pokemon Ruby 2. Pokémon Fire Red 3. Pokemon Leaf Green 4. Pokemon Sapphire det är bara att vraka o välja, själv tycker jag att Pokemon Sapphire är bäst :cool: :gitarr: Hare bra :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 i fire red o leaf green, kan man få nya pkemon som i ruby o sapphire ?, och vilket är bäst ruby eller sapphire. och vad är skillnaden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j.e93 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag tycker att du ska köpa pokemon ermald som kommer snart ut eller fal det inte redan har komit :student: :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 tja köp igent pokemon spel köp istället golden sun 1 eller 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Du hatar Pokemon ju så du borde inte skriva här <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j.e93 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 tyst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Vadå tyst+spamm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Pkm och Golden Sun...Båda e braa!^.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 köp Fire-red och pokemon-ruby!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 börja med vanliga röd=) till gb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 visst hatar jag pokemon men jag har ett gba så jag får skriva här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg