-=jedi knight=- Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 visst hatar jag pokemon men jag har ett gba så jag får skriva här Just det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Får Fire Red idag :D :D :D bestöllde det ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 FireRed är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 jag rekomenderar leaf gren eller så väntar du till emerald kommer ut eller så köper du ds och väntar till perl/diamond kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 jag rekomenderar leaf gren eller så väntar du till emerald kommer ut eller så köper du ds och väntar till perl/diamond kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 tyst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: ' Errrrrrrrr... Det där var väl onödigt?! <_< Men vänta tills emerald kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 FireRed är säkert bättre än Emerald! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag tycker att det gammla Red har mest Charm.. Det är Något specielt att möta Gary på det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 visst hatar jag pokemon men jag har ett gba så jag får skriva här Han hatar ju Pokemon så vad e de för ide att skriva här?Jag sa aldrig att han aldrig fick skriva bara för att han inte hade ett GBA,men det har han ju.Men ja menar....jag tror ni fattar..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 nej jag e trögfattad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Själv tycker jag Sapphire är det bästa Pkmn spelet. Det är för att man kan springa och man slipper gå så jäkla sakta som i de andra spelen ^_^ Snygg grafik också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 köp fire red eller leaf green BRA man möter deoxys så alla vet NASA gjorde deoxys i sammarbete med dom som gör pokemon källa www.pokemonelite2000.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg