(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 vad är deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henrikrocker Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 pokemon leaf green eller pokemon ruby är jättebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 nej köp wrestling! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 orka med wrestling på gameboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 (redigerat) perl/diamond kommer jag har en kompis som har pokemon DIAMOND till gbc och det sög det var inte ens pokemon monsters och så var det svär ord i spelet fast han köpte det i polen jag rekomenderar pokemon emerald Redigerat 15 Mars 2005 av mr.x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 pokemon fire red år tråkigt jag tycker egentligen zelda link to the past men det är ju pokemon så köp inget av dom alla är dåliga. fast det har kommit ett nytt game boy som heter gba ds kan inte spela game boy coulor spel men kan spela nån ny sorts spel och där finns pokemon dash så köp både game boy och dash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Det nyaste Game Boy är Game Boy Advance SP <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg