Pink Tiger Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag är på ön och jag har lagt i den röda stenen i döskallen men hur ska jag kasta bomben i hålet? Den ställer sig bara på döskallen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izah Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Vet du hur man kommer till twiligt town? när man ska hitta den 4:e Crystal Star??? Du e ju på chapter 5,så du måste ju ha gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag är på ön och jag har lagt i den röda stenen i döskallen men hur ska jag kasta bomben i hålet? Den ställer sig bara på döskallen. du ska typ göra marknunsen 3 eller fyra gånger på den korta statyn sen ska du hammra typ 3 eller 4 gånger på den höga om det blir fel får du möta 3 ember. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Om du pratar med killen som har/hade dödsskallenyckeln så sjunger han en låt som avslöjar hur du ska slå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 ok, tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg