izah Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag har hittat röret,men den " spottar" ut mig när jag hoppar in i det!!!! Finns det någon annan väg,eller måste man göra nått spec och isånafall vad??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Du ska hitta darkly... eller vad han/hon hette. om du kollar till vänster om huset bredvid franklys så är det en stor mur... ser det ut som, men är i själva verket 3små murbitar så du kan gå in där. Killen står i ett hörn här bakom. Prata med honom och du kan komma in i röret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Du ska hitta darkly... eller vad han/hon hette. om du kollar till vänster om huset bredvid franklys så är det en stor mur... ser det ut som, men är i själva verket 3små murbitar så du kan gå in där. Killen står i ett hörn här bakom. Prata med honom och du kan komma in i röret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izah Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag hinner typ alltid fixa problemen,innan jag får svar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg