izah Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 Jag har hittat röret,men den " spottar" ut mig när jag hoppar in i det!!!! Finns det någon annan väg,eller måste man göra nått spec och isånafall vad???
KazeN Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 Du ska hitta darkly... eller vad han/hon hette. om du kollar till vänster om huset bredvid franklys så är det en stor mur... ser det ut som, men är i själva verket 3små murbitar så du kan gå in där. Killen står i ett hörn här bakom. Prata med honom och du kan komma in i röret.
KazeN Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 Du ska hitta darkly... eller vad han/hon hette. om du kollar till vänster om huset bredvid franklys så är det en stor mur... ser det ut som, men är i själva verket 3små murbitar så du kan gå in där. Killen står i ett hörn här bakom. Prata med honom och du kan komma in i röret.
izah Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 19 Februari 2005 jag hinner typ alltid fixa problemen,innan jag får svar :P
Rekommendera inlägg