Rullis Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Var fångar man huntail :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Var fångar man huntail :?: :?: Den fångar man inte (Jag har Huntail)! Man behöver DeapSeaTooth och ge den till en Clamperl och trada den med en annan så utvecklas den till den! Det funkar, Jag har själv gjort det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 kan man ha deepseascale?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 om man inte kan var kan man då få deepseatooth???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 kan man ha deepseascale?? Då får du en annan Pokemon! En tjejaktig tror jag det är! Du kan inte få tooth något mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 tack.man fick ju välja vilket skal man ville ha så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg