nr.7 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Det har hänt något sjukt med mitt PS2. När jag spelade GTA så rammlade mitt PS2 i golvet. Det funkar men läser inte av från cd skivorna. Det står Error reading disc. Snälla hjälp mig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Din Laser har Pajat lämna in den till Närmaste Verkstad där som kan laga PS2´or Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Kan man inte fixa det på något annat sätt? t.ex. shitta av det i golvet igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Kan man inte fixa det på något annat sätt? t.ex. shitta av det i golvet igen. Nej det sista du ska göra är att försöka laga det själv om det pajar då får du ingen garanti :(.. så lämna in till Närmaste Konsoll verkstad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Okej... Gör det något om man råkar kasta det i väggen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Hehe, menar du vad dom säger eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Nä men letar nu efter min vänsterspak som försvann spårlöst när jag "tappade" PS2 från sängen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Nä men letar nu efter min vänsterspak som försvann spårlöst när jag "tappade" PS2 från sängen. Hur lyckas du ja det e nog lasern men det har ni kommit fram till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Köp en ny kan vara dyrare att laga den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 22 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Okej men det är väl bättre att ha garanti på sitt PS2? det har jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Okej men det är väl bättre att ha garanti på sitt PS2? det har jag. Lasern pajad. Lämna in på lagning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Men om den paja på en smäll så haj ja haft tur har tappat den typ 3-5 gånger i golvet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg