Gäst GTA-PALLE** Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Men om den paja på en smäll så haj ja haft tur har tappat den typ 3-5 gånger i golvet hur kan det hända så <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimsan Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Din Laser har Pajat lämna in den till Närmaste Verkstad där som kan laga PS2´or vet du hur mycket det kostar att få en ny laser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Din Laser har Pajat lämna in den till Närmaste Verkstad där som kan laga PS2´or Om man har garanti är det gratis anars vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elton_Eltis Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Det har hänt något sjukt med mitt PS2. När jag spelade GTA så rammlade mitt PS2 i golvet. Det funkar men läser inte av från cd skivorna. Det står Error reading disc. Snälla hjälp mig! :( gå in på google och sök på ps2problem Det funkade för mig + min pappa fixade det / Elton_Eltis kan vi bli vänner? jag är 11 år och heter igentligen Pelle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 om den e ny så kostar de men om den e typ 1 år gammal så kostar de 0:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Din Laser har Pajat lämna in den till Närmaste Verkstad där som kan laga PS2´or om lasern går sönder då kan man ingenting gjöra köp en ny ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Men om den paja på en smäll så haj ja haft tur har tappat den typ 3-5 gånger i golvet Vilken Himla En på Miljonen Tur :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 om den e ny så kostar de men om den e typ 1 år gammal så kostar de 0:- Hehe det går visste att laga lasern jag pajade min PS2a och jag lämnade in den där jag köpte den och jag fick en helt ny laser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 lämna in den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 lämna in det eller får du köpa ett nytt om du inte kan laga det själv :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg