Dark Link Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Vilket ska jag köpa? Super Mario Sunshine eller Paper Mario 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 ta det du vill men jag tycker paper mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 paper mario 2 såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Hmm.....ett svårt val <_< Jag tycker båda spelen är helt fantastika, Sunshine är ett jätte bra spel som man får göra massor av roliga uppdrag men det är precis samma med paper mario2...... Köp Paper mario2 och senare mario sunshine :D Båda spelan är värda att ägas :P :meddum: Hare bra :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jo, jag tycker som milla1047... fast tvärtom :S först sms sen pm2... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Två väldigt bra spel. Gillar du Mario 64, så tycker jag du ska köpa sunshine. Antagligen har du inte spelat det första Paper mario. Kan du inte engelska så bra så bör du nog inte köpa det. Paper mario är ju RPG, gillar du sånna spel så är ju Paper merio ett bra val. Ett tips...Kolla om någon kompis har spelen och prov spela lite. Gärna låna. Det tar ju ett tag kanske, innan man kommer in i spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 ´Köp super mario shunshine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Paper Mario 2 Ska du inte köpa först! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 sms tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Vilket spel tar längst tid att klara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Få se nu Rikard båda spelen är roliga ett ganska svårt val men köp det du tycker ser roligast ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Tror nog att Super Mario Sunshine är svårast att klara av, för det är så många bannor o bossar. :P Men Paper Mario är ju lika dant...Hmm.....Men SMS är nog bäst :P heheh :blink: Hare Bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg