Hoppa till innehåll

Photoshop Till 98...

Rekommendera inlägg

Skrivet

Finns det något PS program till Windows 98 SE?

Om det finns något så snälla säg vart man kan ladda ner en trial...

Skrivet

Ja, alla photoshop program funkar till 98 och 95 tror jag.. jag har iaf ps cs 8.0 och 7.0 på min .. gamla dator som har windows 98.

Trial på

www.download.com, sök på photoshop.,

Skrivet

Ja, alla photoshop program funkar till 98 och 95 tror jag.. jag har iaf ps cs 8.0 och 7.0 på min .. gamla dator som har windows 98.

Trial på

www.download.com, sök på photoshop.,

Va?! Fungerar cs på 98!?

Skrivet (redigerat)

Jo men när jag fick 7.0 på msn när den var färdig så öppnade jag den då kom det upp unzip och det här.... Sen klickade jag på Unzip som man skulle göra sen stog det "All files unzipped successfully" Eller liknade

Redigerat av 35
Skrivet

Jo men när jag fick 7.0 på msn när den var färdig så öppnade jag den då kom det upp unzip och det här.... Sen klickade jag på Unzip som man skulle göra sen stog det "All files unzipped susefullu" Eller liknade

Umm...vad är problemet?

All files unzipped successfully betyder ju att alla filer har zippats upp utan problem.

Du måste ju gå in i mappen där du zippade upp det också.

Skrivet

Jo men när jag fick 7.0 på msn när den var färdig så öppnade jag den då kom det upp unzip och det här.... Sen klickade jag på Unzip som man skulle göra sen stog det "All files unzipped susefullu" Eller liknade

Asså jag fattar inte vad jag ska göra sedan...

Skrivet

Zippa upp till någon mapp.

Gå in i mappen.

Installera eller starta progget beroende på vilka filer som följer med.

Vad heter filerna som zippas upp?

Vet inte fick det på msn

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...