sasuke kun Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 är mario power tennis värt pengarna tänkt på att köpa det :medieval: :kung: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Svårt att vet eftersom det inte har kommit ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 d kanske e värt pengarna, vem vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag kommer köpa det verkar var kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 men hoppas att man kan slå till baka såna där ``superslag`` med vanligt slag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Det verkar då bra, men ingen har ju spelat det än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 men det står att det har kommit ut i den nya eb games tidningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag har testat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 ebgames har alltid varit lite efter med det senaste... de satsar mest på xbox o ps2... samt warhammer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 kalle3 är det bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Av de recensioner och video recensioner jag sett verkar det minst lika bra som ettan. På gamespot fick det en sjua tror jag. Det är jäkligt bra. Link Blue: Ja det kan man, varje gubbe har tillochmed ett "unikt" attackslag och försvarslag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 du shcati jag undrar om man har hur många såna där unika slag som helst eller ett begränsata antal på en match eller måste man typ ta nån saka för och slå ett unikt och superslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg