Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det är jävligt långa matcher i finalerna på dom sista cuperna. Sen är ju motståndaren hur feg som helst också.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Superslagen förstör lite av spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 men stäng av dom då jag kommer önska mig spelet när jag fyller år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 men hur/var stänger man av superslagen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 men hur/var stänger man av superslagen??? Ja, så typiskt.... Ijämt när datorn lägger en kort står jag å laddar,,,=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 man gör det när man tryck på start och sen på options eller nåt i den menyn, där kan man välja på 3 typer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Kan det inte bara vara så att man klickar på "A" eller "B".. Det ska vara nån knapp på kontrollern ialla fall...Ops, trodde du menade om man stod och laddade upp... Men du ska göra som capone sa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Det är sådär. Jag tycker det är ganska svårt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja, kunde inte ens klara av Rainbow Cup.... Losade första matchen mot Luigi,,,*suck* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 man gör det när man tryck på start och sen på options eller nåt i den menyn, där kan man välja på 3 typer Men det vär ju bara tre olika inställningar för superslag... Även om man har det på kan motståndarna använda superslag.... Kom på hur man gör på tränings matcher iallafall.... När man valt bana kommer det upp en bild på planen och spelarna. där kan man stänga av dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 bara på det jag inte kupper... det är synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 bara på det jag inte kupper... det är synd :( Utan Power-slagen hade cuperna vart enkla... Fast ändå svårt på dem lite svårare cuperna, eftersom datorerna är så skickliga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg