Nain Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Jag tyckte det var kul på första mario tennis utan superslag. hade inte superslagen funnits hade det inte spelat roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Jag har det spelet det är jätteroligt särskild med superslag :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jag har också köpt spelet nu.... Planet Cup var ju grymt svår i finalen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 (redigerat) Jag har också köpt spelet nu.... Planet Cup var ju grymt svår i finalen... Tycker du jag tycker attt den är lätt ;) Redigerat 14 Juli 2005 av PCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 aaa ,men kan någon hjälpa mig på mitt nya inlägg??snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jag har också köpt spelet nu.... Planet Cup var ju grymt svår i finalen... Jag har kört spelet i 3 timmar så du ska inte säga vad som är lätt och svårt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 blir roligare när man spelat längre, Petey, hur många special games har du klarat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Har inte spelat någon Special Game ännu.. Har bara kört Tournament... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 är mario power tennis värt pengarna tänkt på att köpa det :medieval: :kung: :lol: Har inte hunnit testa spelet äns :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Klart att det är värt pengarna....:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 kanske ska köpa det vet inte hur det e ska först pröva hoss en kompis sen kanske!!!!!!..... :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 blir roligare när man spelat längre, Petey, hur många special games har du klarat? Alla då man ska färga bilder och det där med spökerna, Chain Chomp Och något med Shines... De har jag klarat på alla svårhetsgrader nu... Kommer inte längre än 55 på Master Blooper..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg