Ratiasu Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 D tre marbles som man behöver för att dra upp skeden som finns i Sunny Peak. Jag ha bara hittat 2st, en röd och en grön. Var finns den tredje? Och den där bäret som finns i Wild Woods, hur få man ner den?Om man använder Hamscope på bäret så gå den sönder, man kan inte bryta av grenen och om man använder en Tack-Q på den så ramlar den ner och blir te...mos aktigt så. Hur ska man få ner den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 1.Man hittar den blåa kulan i Sandy Bay under Hinken där du ska göra dig dig så kommer du hitta kulan 2.Glömt bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Aaah!Taack så mycke!Om du va framför mej skulle jag krama sönder dej!^.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda äger Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 D tre marbles som man behöver för att dra upp skeden som finns i Sunny Peak. Jag ha bara hittat 2st, en röd och en grön. Var finns den tredje? Och den där bäret som finns i Wild Woods, hur få man ner den?Om man använder Hamscope på bäret så gå den sönder, man kan inte bryta av grenen och om man använder en Tack-Q på den så ramlar den ner och blir te...mos aktigt så. Hur ska man få ner den? du ska hjälpa ham där (tarzan) me hans apa och då ska du till de bäret. ställa dig under det och skjuta på den. då kommer nåra fåglar och tar den, då ska du skjuta på fågeln i mitten..de ä as lätt spel har varvat de många gånger.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Gamer Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag hittar ej en marbe... jag har hittat den under hinken och den man ska vinna var finns 3 an? Hur kommer man in i den låsta dörren med en kille utanför i boo manor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreaswe Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 hejsan jag undrar bara när släpptes hamtaro spel jag har aldrig läst (hört) om dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 år 2003 typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 undrar oxo en sak......e hamtaro spel roliga???? för tecknad serien e fett mobad ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg