LaAD Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Tja jag tängte att ni kan skriva vad ni köper för spel och varför i den här tråden :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Metroid spelen för den sköna känslan och Grafiken. Och så NFSU spelen samma sak där. Och vem köper inte nintendos stora Zelda spel med bra handling och oftast bra grafik och dom blir nästan aldirg tråkiga!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Köper man 1 spel i veckan eller O_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Nej det gjör man inte men alla som har en GameCube på forumet kanske gjör det B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Nej det gjör man inte men alla som har en GameCube på forumet kanske gjör det B) Jag köper inte ett gc spel i veckan, skulle bli lite för dyrt...... Kanske köper jag ett spel i månaden eller något sådant! Jag köpte Mario Sunshine efter som det är ett bra spel som man inte tröttnar på förfort. Bossarna är bra, men lite överdrivit lätta(enligt mig).. Sen för att musiken och grafiken är jätte bra. Köpte Mario Party 4 efter som jag har alltid gillat alla andra mario party spelen! Sen eftersom det är roliga baner, mini spel m.m!! Grafiken är ju bra, musiken kanske blir lite "jobbig" efter ett tag.....Men annars ett toppen spel. Köpte HM:AWL, efter som jag alltid har älskat alla HM spelen! Spelet börjar bli lite långt tråkigt efter ett tag, musiken tröttnar man kanske snappt på...Men grafiken är ett STORT pluss!! Men man tröttnar kanske fort på spelet, för allt roliga händer i början(fast jag har tvingat mig själv att klara av det, o det gjorde jag :P )!! Och sen har jag massa mer men årkar inte blabbla upp dom :P :meddum: Hare Bra :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag köper ett varanan månad jag kommer nog att köpa mario power tennis för jag älskade det föra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jo... jag har inte köpt ett riktigt spel sen animal crossing den 24sep ASBRA SPEL!... annasr fick jag metroid prime 2 i jul och lite efter köpte jag the simpsons roadrage (för att jag älskade hit n run och för att jag inte kunde spela mp2 på min tv men nu kan ja de :D ) och nu har jag bara spelat mp2... också skitbra! snart klarat de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Köper man 1 spel i veckan eller O_O jag köper nästan ett spel i veckan ....jag har precis köpt freedom fighter.....för det verkade kul....kul med multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag köper typ ett spel till GC 1 gång i månaden. Senaste köpet är Time splitter 2. Har haft det för men det är så himla kul att köra multi player och spelet är väldigt enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Köper man 1 spel i veckan är man helt klart Bort skämd O_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jepp och rik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag köper ett spel varanan månad och när jag tröttnar på dem säljer jag dem och köper nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg