Hoppa till innehåll

Veckans Spelköp?

LaAD

Rekommendera inlägg

Metroid spelen för den sköna känslan och Grafiken.

Och så NFSU spelen samma sak där.

Och vem köper inte nintendos stora Zelda spel med bra handling och oftast bra grafik och dom blir nästan aldirg tråkiga!!!!

:evil: :medieval: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det gjör man inte men alla som har en GameCube på forumet kanske gjör det B)

Jag köper inte ett gc spel i veckan, skulle bli lite för dyrt...... Kanske köper jag ett spel i månaden eller något sådant!

Jag köpte Mario Sunshine efter som det är ett bra spel som man inte tröttnar på förfort. Bossarna är bra, men lite överdrivit lätta(enligt mig).. Sen för att musiken och grafiken är jätte bra.

Köpte Mario Party 4 efter som jag har alltid gillat alla andra mario party spelen! Sen eftersom det är roliga baner, mini spel m.m!! Grafiken är ju bra, musiken kanske blir lite "jobbig" efter ett tag.....Men annars ett toppen spel.

Köpte HM:AWL, efter som jag alltid har älskat alla HM spelen! Spelet börjar bli lite långt tråkigt efter ett tag, musiken tröttnar man kanske snappt på...Men grafiken är ett STORT pluss!! Men man tröttnar kanske fort på spelet, för allt roliga händer i början(fast jag har tvingat mig själv att klara av det, o det gjorde jag :P )!!

Och sen har jag massa mer men årkar inte blabbla upp dom :P

:meddum: Hare Bra :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo... jag har inte köpt ett riktigt spel sen animal crossing den 24sep ASBRA SPEL!... annasr fick jag metroid prime 2 i jul och lite efter köpte jag the simpsons roadrage (för att jag älskade hit n run och för att jag inte kunde spela mp2 på min tv men nu kan ja de :D ) och nu har jag bara spelat mp2... också skitbra! snart klarat de...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...