Nzone Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Varför funkar inte oändligt med nitro koden ....Följande...: X, cirkel , triangel, triangel, X, X, cirkel.... Den funkar inte för mig har sett en anna som ut ger följade ...X, cirkel , triangel, triangel, X, cirkel funker heller inte gör jag något fel lr funkar det helt enkelt inte?? :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 kolla om du kan hitta fusket någon annanstans...kolla om du kan hitta något nytt=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nzone Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 kolla om du kan hitta fusket någon annanstans...kolla om du kan hitta något nytt=) Jag har kollat överallt efter fusk Men hittar ingen så jag tackar gärna ja till hjälp :blink: :blink: :cry: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Ungefär samma sak har hänt för mig när jag har försökt skriva in fusk i 'Press Start' menyn. Efter en tids undrande förstod jag att de har byggt upp sättet man skriver in fusket på dåligt. Så om du råkar skriva fel t.ex du ska skriva X, cirkel, fyrkant, triangel, L1, R1, L2, R2, men istället så såkar du skriva X, cirkel, triangel, L1, L2, R2. Alla fusken har samma antal siffror, därför är det uppbyggt så att om du råkade göra som i exemplet, så måste du skriva in två andra knappar innan du kan skriva en kod. Med andra ord måste fusket vara korrekt. Ett tips är att när 'Minifilmen' börjar när du är på startmenyn, hoppa inte över den med X. Då kommer X:et räknas som en bit av koden. Hoppas du förstog, jag orkar inte skriva en enklare beskrivning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocke737 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 hej jag skulle begöva alla koder till underground2 och kartan på de hemliga affärerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocke737 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 hej jag skulle begöva alla koder till underground2 och kartan på de hemliga affärerna svara fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg