Halo_player Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag tycker alla ska skriva hit om alla döskallar ni har hittat! jag har själv bara hittat döskallen på outskirt och quarantine zone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Det finns en dödskalle på Regret också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Det finns en dödskalle på Regret också... Var nån stans på regret??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 På ett tak tror jag det va... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 På ett tak tror jag det va... var??? i början i slutet av banan beskriv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HPP Night Zenith Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Har redan hittat alla döskallar..Byt inte bana efter ni har hittat en..Börja från första banan till den sista så ska ni få se på fusk te multiplayer ;) Har har ni en hel del ;) döskallar me :D http://www.gamewinners.com/codes/xbox/Halo2.htm Ladda gärna ner Xlink kai,kan möta mej på Halo 2, lr andra spel ;) Xlink Gamer Tag är xXxZenithxXx Sida : www.teamxlink.co.uk BTW. ni måste skicka ert namn om ni/jag ska se om vi e online.. Kan lära er mängder av glitchar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 tack för länken Zenith! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Hittat alla skallar utan hjälp.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Har bara hittat 1 SNYFT* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Lyckades bara hitta 3 utan guiden :) resten hittade jag med guiden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 JAg hittade den på outskirts men den var bara irreterande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg