Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Inte om man ska köpa PsP, massvis med spel, skivor, hårddisk och andra onödiga saker. Får väl låna av farsan ellernåt.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 säger samma sak här. Det är så mycket man behöver! Kommer nog köpa ett psp direkt när det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Även om jag ska köpa en massa skit, kommer jag ändå betala för en Xbox 2. På premiären, helst (:D). Får låna pengar av någon.. Såklart man ska ha det =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 ja, det är den enda konsollen som duger åt mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 tycker också det! playstation 3 kommer också ut på 2006 på sommar och den kommer bli grymt och starck maskin den är snabb oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 det kommer xbox 2 också att bli... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 xbox 2(xbox 360) kommer använda flash hårddisk... det e sugande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 det kommer xbox 2 också att bli... jag tror att ps3 kommer att bli bätre än xbox 2 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 xbox 2(xbox 360) kommer använda flash hårddisk... det e sugande... microsoft har inte släppt någon relevant information.. det där med flash-minne är bara ett rykte många har spekulerat i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg