PCH Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Hur många game cube spela har ni och vilka :) Sälv så har jag 5 spel ssbm donkey konga mkdd super mario sunshine pokemon box mario golf toodstol tour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har 6 stycken NFL stree, fifa 2005 Zelda collection, wave race bluestorm, medal of honor frontline och ett star wars som jag inte kommer ihåg vad det hetter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 ja har typ 15 spel skriver några ssbm,tww,metal gear solid the twin snakes,zelda collectors edition,mkdd,mp4,paper mario 2,mp5,pokemon colosseum,the sims,sms,star fox adventures,luigis mansion,call of duty finest hour och några till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag hade en jäkla massa spel förut men sen bytte jag in nåra så nu har jag inte lika många numera. Förut hade jag väl en tio-tolv st men nu har jag åtta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 HAr 12 spel orlar inte skriva alla men jag har zelda tww medal of honor fronline timespitters 2 och metroide prime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har tww, Anima crossing, Mp2E, MKDD, The simpsons Hit and run, The simpsons road rage, Soul Calibur II, ssbm, Kirby Air Ride, Harvest Moon AWL, Zelda ce... o jag har haft: Starfox adventures, The Sims bostin out, Mario Party 4... av dem jag har nu blir det 10spel... av dem jag har nu och nånsin haft har jag 13spel... också har jag 4 gbaspel o har bytt in ett och en massa n64spel o ett snes spel och har haft skitmånga gbcspel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 har typ 6 st men ska få 7 jag har super mario sunshine mario golf simpson hit &run fifa 2005 zelda the wind waker soul calibur 2 och ska nog köpa mario power tennis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 SMS, MK:DD.SSBM,och många fler :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) goldeneye rouge agent,kirby air ride,paper mario 2,medal of honor rising sun,bomberman generation,james bond EoN,splinter cell pandora tommorow,billy hatcher and the giant egg,ty 2,james bond agent under fire,mkdd,cel damage,mario party 4. spel som jag har haft.pokemon collosseum,pokemon channel(SÖG),rugrats(SÖG)medal of honor frontline,fifa 2004. Redigerat 21 Februari 2005 av Bowser_jr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 § 1.13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg