Hoppa till innehåll

Game Cube Spel

PCH

Rekommendera inlägg

ja har typ 15 spel skriver några

ssbm,tww,metal gear solid the twin snakes,zelda collectors edition,mkdd,mp4,paper mario 2,mp5,pokemon colosseum,the sims,sms,star fox adventures,luigis mansion,call of duty finest hour och några till

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har tww, Anima crossing, Mp2E, MKDD, The simpsons Hit and run, The simpsons road rage, Soul Calibur II, ssbm, Kirby Air Ride, Harvest Moon AWL, Zelda ce... o jag har haft: Starfox adventures, The Sims bostin out, Mario Party 4... av dem jag har nu blir det 10spel... av dem jag har nu och nånsin haft har jag 13spel... också har jag 4 gbaspel o har bytt in ett och en massa n64spel o ett snes spel och har haft skitmånga gbcspel :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

har typ 6 st men ska få 7 jag har super mario sunshine mario golf simpson hit &run fifa 2005 zelda the wind waker soul calibur 2 och ska nog köpa mario power tennis

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

goldeneye rouge agent,kirby air ride,paper mario 2,medal of honor rising sun,bomberman generation,james bond EoN,splinter cell pandora tommorow,billy hatcher and the giant egg,ty 2,james bond agent under fire,mkdd,cel damage,mario party 4.

spel som jag har haft.pokemon collosseum,pokemon channel(SÖG),rugrats(SÖG)medal of honor frontline,fifa 2004.

Redigerat av Bowser_jr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...