nico Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag kan nämligen inte lägga till smileys eller BB code. om man gör det manuellt funkar det: :huh: men det händer inget när jag trycker på knapparna. använder firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Vill du aktivera smilies för det här inlägget? Ska vara kryssad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 det är den! vidare kan jag inte söka ibland (därför kan det komma en och annan typ korspostning från min sida). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Har du javascript på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 ja. ingen annan med problem på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.