Hoppa till innehåll

Hej!


Link_Cable

Rekommendera inlägg

Jag söker ett spel som det är action, äventyr i... jag vill helst inte ha ett första fersons perspektiv (har nyss kört mp2 så de har jag nog av...) jag undrar om tos (tales of symphonia) är bra... är det ett rollspel (för de som inte vet vad rollspel är är det som pm2 och pokemon, man går upp i lv och möter fiender med olika svårighets grader o när man möter dom kommer det upp en liten ruta kan man säga... ni vet som när man möter andra pokemon i pokemonspelen...) tacksam för svar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Spelet är två skivor och över 80 timmar! Striderna är som ett beat em up spel, man kan sitta och pumpa på A eller göra snygga combos. Utanför striderna kan man alltid välja vem av karaktärerna man ska se och styra! Spelet är helt klart köpvärt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är klart du ska köpa Tales of symphonia. Det är läckert som f*n. Och ganska bra Story (den blir bättre och bättre ju längre man kommer)

 

Striderna är riktigt grymma. Det är inget fummel med menyer utan du styrar din spelare, medan dom andra tre i ditt team sköter sig själva (typ som en fight i ett fighting spel) . Utföra grymma combos och mossa ner dina fiender i slagfältet!

 

Ja spelet är ganska långt men jag blev lite besviken efter att ha klarat det på under 60 timmar. Men med alla extra uppdrag som finns efter att man klarat spelet så kommer jag säkert upp i över 80 timmar.

 

En sak som är bra och skönt med ToS är när du styr din spelare ute på (världskartan). En Fiende attackerar dig inte plötsligt utan du kan undvika Dom flesta attacker genom att gå undan monstrena som dyker upp lite här och där

 

Ett mnåste för alla GC ägare som gillar rollspel/äventyr

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Link_cable:Köp Tales of symptonia lätt det är slut på varenda affär i trakten där jag bor annars skulle jag köpt det.Det är helt klart köpvärt tveka inte en sekund gå till närmsta spelaffär och köp det.

 

Paper_yoshi:Han kanske missuppfattade det som link cable skrev.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...