kimp@n Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) hej den 11e Mars kommer ju nintendo ds som ni kanske redan vet?? kommer ni att köpa?? har ni köpt ?? jag har det redan . men frågan va : e de nån som har varvat super mario 64 ds?? kan ni skicka var man får alla sekret stars?? jag och min kompis behöver en stärna till vi har nämligen 149 (*) så om ni har det kan ni skicka var man får alla sekret stars.? Redigerat 21 Februari 2005 av kimp@n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 fel forum skriv i öriga konsoller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 fel forum skriv i öriga konsoller ok tack men jag kan tyvär inte ändra det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 jag ska lungt köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 jag ska lungt köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Lungt har bokat en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 22 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 OK det var ju bra. men e de nån som kan hjälpa mig eller inte??svara snabbt om ni kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Jag ska köpa: NDS Spider-man Rayman super mario 64 DS väska till NDS som rymmer konsollen och 8 spel... 3 st extra stylus (pekpennor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 22 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Jag ska köpa: NDS Spider-man Rayman super mario 64 DS väska till NDS som rymmer konsollen och 8 spel... 3 st extra stylus (pekpennor) vad kostar det att köpa pekpennor ? var köper man dem? jag fick 1 extra när jag köpte mitt vip paket men den försvann när min fasters man spelade på ds:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 http://www.webhallen.com/prod.php?id=38103 69 kr... 3st som e i färgerna vit, röd och orange http://www.webhallen.com/prod.php?id=38104 99 kr... 3 st vanliga (tror dom e vanliga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) Man får altid Penna med.Fast jag undrar får man en laddare med ? Redigerat 23 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 det tror jag vell... på alla ställen jag har sett att man kan boka ds så har jag ALDRIG sett att dom säljer/kan boka en laddare.. så det måste ju följa med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.