kimp@n Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Man får altid Penna med.Fast jag undrar får man en laddare med ? jaa skälvklart det e ju ett spel som man bara kan ladda det e ju inga aaa batteri precis LOL. annars så funkar en sp laddare( game boy advance sp) om du har ett sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jaha trodde man fick köpa laddare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jaha trodde man fick köpa laddare. nej ds är som ett sp man kan bara ladda det . det e typ som ett specialbatteri. som en mobiltelefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Den kommer att rock fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 har den,tröttna rätt snabbt(vafaan,de e ju samma spel som ja har haft och spelat söndre i hela 7 årXD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 orka slösa pengar på sånt skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Orkar slösa tid på dej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Orkar slösa tid på dej.... hehe så rätt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag ska lätt köpa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag har iallafall bokat det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag skall köpa ett med Mario Pak och Metroid hunter Demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.