zenon91 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Hej jag har pricis laddat hem en trainer till Rome Totol War men hur funkar den? för det står att man ska få pengar men det får jag inte så måste jag typ starta den på något sätt eller vad ska jag göra? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_90 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Hej jag har pricis laddat hem en trainer till Rome Totol War men hur funkar den? för det står att man ska få pengar men det får jag inte så måste jag typ starta den på något sätt eller vad ska jag göra? :huh: Du måste ha den igång för att den ska funka :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zenon91 Skrivet 21 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 men det är det som är problemet jag vet inte hur man sätter igång dem :P så ifall någon skulle vara snäll och säga hur man gör det skulle jag vara tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 En trainer måste vara igång när du ska använda den... Starta trainern (och med det menar jag att du dubbelklickar på ikonen till trainern) Starta spelet Tryck på de hotkeys som du vill använda Klart En hotkey är en knappkombination. Istället för att trycka Alt+Tab och använda trainern kanske det räcker med att trycka F4, Shift+M eller liknande medan du spelar. Ibland syns inte ändringen som trainern gjort förrän du gör något med värdet som ändrats. T.ex: Om du har gett dig själv 1miljon, syns detta inte förrän du köper något. Vilka hotkeys som finns brukar stå skrivet i trainern eller nfo-filen (om en sån följer med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winters Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Trainern funkar ej. Hotkeysen funkar inte heller. Är det någon annan som har trainern och som vet hur den fungerar? Nåt speciellt man behöver för att den ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 va e de? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winters Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 va e de? :blink: Har du läst alla posts? De e en trainer till ett spel, Rome total war. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 va e de? :blink: Har du läst alla posts? De e en trainer till ett spel, Rome total war. <{POST_SNAPBACK}> En trainer fungerar ju oftast BARA till den version som den gjordes för... Du kanske har en äldre/nyare version av RTW än den klarar. Annars får du posta en länk till själva trainern, lite svårt att säga något om den då jag inte har sett/testat den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winters Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 va e de? :blink: Har du läst alla posts? De e en trainer till ett spel, Rome total war. <{POST_SNAPBACK}> En trainer fungerar ju oftast BARA till den version som den gjordes för... Du kanske har en äldre/nyare version av RTW än den klarar. Annars får du posta en länk till själva trainern, lite svårt att säga något om den då jag inte har sett/testat den själv. <{POST_SNAPBACK}> http://www.fuska.se/pc_fusk/rome_-_total_w...lfusk-4414.html Har provat båda, Trainer - Version 1.1 e den ända som funkar utan att man behöver göra nåt sjukt. Den andra som e högst upp av dom båda funkar typ inte. De står att man ska ta trainer.exe och stoppa in den i game.exe. Då är frågan, var hittar man dom då? Följer dom me i paketet eller e de enskilda filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 e de en mod elle? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Winters: De menar att du ska lägga in trainern där RTWs exe-fil ligger. T.ex om ditt spel är installerat i "C:/program/activision/Rome Total War" och Rome.exe ligger där, så ska trainern också ligga i den mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winters Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Winters: De menar att du ska lägga in trainern där RTWs exe-fil ligger. T.ex om ditt spel är installerat i "C:/program/activision/Rome Total War" och Rome.exe ligger där, så ska trainern också ligga i den mappen. Omg!!! Tack som *** asså. Jag älskar dig!!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.