Bullaregott Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 finns det några roliga spel, som man kan spela mot kompisar ? som typ mario party fast till xbox? och jag vill inte att nån svarar : halo 2 är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 typ fifa eller nhl.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 halo1 då :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 kör typ dead or alive3 eller ultimate, man kan köra turnering! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 deathrow är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 vad är det för ett spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Det är nästan mitt enda krav på ett spel nu för tiden, att man kan spela Multiplayer.. :). Jag hatar party/festspel. När man sitter och svettas med flera andra och spelar typ Minispel. Skit tråkigt. Det ska vara gamerafton med sin bästa vän, i ett unket uttrymme där man klarar spelet tillsammans. .. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 håller med. Ett annat ascoolt spel är def jam! Där kan man var 4 stycken som slåss mot varanndra samtidgt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Def Jam. Är det Hiphop/Ganster-spelet där man slåss på gatorna ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 kan man säga, det hela handlar om att vinna motståndargängets klubbar. Läs min recension om spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg