Karata Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 asså man kan inte köpa silver NGC i sverige längre man kunde bara göra de i zelda paketet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 köpte mitt i svart fanns bara det och lila:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag tycker att Lila är snyggareän Svart.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Lila är snyggast tycker jag men jag fick en svart =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 men gå in på www.lik-sang.com där finns ddet alla gc bilder och hankontroller mankan hitta bara ett tips ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag ha lila gc. färgen e ju grym! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 samma här...den passar liksom in i mitt rum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag tycker inte power knappen passar in i lala därför gillar ja Silver mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 e det verkligen silver e det inte en annan färg asso det kallas för nåt annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 platinum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ja det e just den jag mennar det e väl inte silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg