Virus83 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 Har funderingar att köpa mig en Dvd brännare! Vilken skall man välja. Vill helst ha en som kan bränna +/-. Vad är Dual Layer? Hur har ni tänkt när ni köpte eller har ni andra tips o ideer. :) Anders B) Citera
epaaj Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Skrivet 22 Februari 2005 Har funderingar att köpa mig en Dvd brännare! Vilken skall man välja. Vill helst ha en som kan bränna +/-. Vad är Dual Layer? Hur har ni tänkt när ni köpte eller har ni andra tips o ideer. :) Anders B) Köp en som bränner och läser så snabbt som möjligt. Dual Layer betyder att det finns två lager på en sida. Alltså ungefär dubbelt med plats. Jag köpte en brännare för någon vecka sen för 699kr. Min bränner dvd-r i 16x och dvd+r i 16x, dvd-rw i 4x och dvd+rw i 8x och läser dvd i 16x. Dvd+r dl(dual layer) bränner den i 4x. Bränner cd-r i 48x, cd-rw i 24x och läser cd i 48x. Citera
Virus83 Skrivet 22 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 22 Februari 2005 Har funderingar att köpa mig en Dvd brännare! Vilken skall man välja. Vill helst ha en som kan bränna +/-. Vad är Dual Layer? Hur har ni tänkt när ni köpte eller har ni andra tips o ideer. :) Anders B) vilket märke var det? var köpte du den? Citera
Simpsons Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Skrivet 22 Februari 2005 komplett.se har ju ganska mycket sånt :D kolla där! Citera
epaaj Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Skrivet 23 Februari 2005 Jag köpte min på ONOFF och jag tror märket är EMPREX Citera
Dysfunction Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Skrivet 23 Februari 2005 Varför inte en: NEC ND-3520 Dual-Layer DVD +RW/R -RW/R 16X DVD+R 4X DVD+RW 16X DVD-R 4X DVD-RW 48X CDR 24X CDRW 575:- på datorbutiken Sån har jag :D Duger gott och väl. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.