Rukario Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Hur får jag Tyrouge jag har prövat o breeda en hitmonlee och en jynx 2 gånger då fick jag smoochum.När jag prövade med ditto så kom de inte sams.Alltså så gjorde de inte ett ägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 ;) det ska funka med ditto och hitmonlee annars borde de vell var två hitmonlee en kille och en tjej hitmonlee ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 22 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 på serebii.net står det att hitmonlee är 100% kille så det är nog därför det inte funkar.Men är det någon som vet hur jag får Tyrouge?? Måste ha hitmontop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 du tradar med pokemon ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Du tar en ditto med den de säger att de inte gillar varran men det funkar ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Ja precis så är det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Du tar en ditto med den de säger att de inte gillar varran men det funkar ändå Ok Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) Men det funkar inet har gått runt jätte länge men de gör inga ägg.. Redigerat 23 Februari 2005 av Veemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 ha kvar dom längre då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Exakt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Yes Äntligen så la de ett egg tack desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 du tradar med pokemon ruby Äru knäpp?Dom finns inte i Ruby & Sapphire! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg