Mamilla Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Hur använder man fusken på Rayman Gold? Funkar inte för oss... Någon som vet?? :D Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag vet men spelar du på orginalgame så vet jag Skriv in fusket när du spelar power:alla vapen eller vad en man ska kalla det raypoint:Fult liv raylives:99 lives Tack för mig det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (redigerat) Om du spelar Rayman gold alltså inte orginal game så kan du göra så här: Gå till den världen du vill spela t.ex forest. När du får välja vilken bana du vill spela så håller du inne TAB och skriver följande: openall. Sen trycker du backspace och vipps så kan du spela alla banor på den världen utan att du har klarat banorna som är före. :lol: När du är inne på en bana skall du skriva: lives05= 5 extraliv lives50= 50 extraliv lives99= 99 extraliv :ph34r: Redigerat 14 April 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.