Jägarn Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Lol PS3 är PSP om ni inte har märkt den dära bilden är hur gammal som helst förut när jag var noob och trodde PS3 skulle komma som en box sökte jag på google hittade jag den.Det är bara fake bild PS3 ska inte lanserar Sony bestämde att den ska heta Playstation Portable. Du får ursäkta lite om jag inte fattar ditt svar ricktigt(lite dum kanske)men vad (Playstation Portable)har med playstation3 att göra förstår jag inte, för det är ju en bärbar spelmaskin som (gameboy).Förutom att sony ligger bakom bägge2.Men det finns en variant till på ps3 (bif bild). http://www.ps3portal.com/Pictures/Playstation3fullsize2.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag är inte så säker på att det där är en riktig bild, Jägarn, jag har sett den ett flertal gånger och varje gång har flera sagt att den är fake. Dessutom ser den ut att vara extremt stor och klumpig, och Sony borde vid det här laget veta att konsoller ska vara små, som PS2, och inte klumpiga, som PSOne. Om dom nu, iallafall, kommer lansera en PS3 så tror jag knappast att den kommer att släppas i Sverige 2006. Snarare 2008. Först kommer dom behöva utveckla minst 20 spel till den, bygga sisådär några miljoner PS3:or, sedan ska den antagligen bara finnas i Japan i ca 1 år, sedan släppas i USA, och några månader efter släppas i Sverige. Hela processen tar ungefär tre- fyra år. Men, för all del, fortsätt hoppas ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag tror att det kommer en och att den kan komma om ca 2-3 år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Enligt superplay så har dom redan börjat mass produserat ps3.Det som har tagit tid är (superprocessorn Cell )som sitter i den.Men jag TROR att ps3 kommer runt 06-07, med tanke på att ps2 lanserades mars 2000 i japan och släptes här i sverige nov dec 2000.Men som du säger hur det kommer se ut är ju oklart finns ju mängder med prototyper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det kommer en!! när jag var på e3 mässan förra året så berättade de att de skulle börja på ps3 i november förra året!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Är det nån som har lite intresse för att läsa hur EXTREMT kraftfull dena maskin kommer o bli ta en titt på denna länk. http://www.allamedia.com/artiklar/artikel_119.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 problemet är bara det att när ps3 kommer ut kommer inte processorn vara modern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Nej, men xbox och ps2 processona är ju inte bra heller, och dom funkar ju hur bra som helst! Sen släpps inte dom processorerna förräns 2005 och då ser dom ju till att dom är bra när dom släpper dom! Redigerat 25 Februari 2005 av Simpsons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 GT 5 ska komma dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Kommer det att ha inbyggd nätverksadapter med eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag har PS 3 hemma beställde den från Japan igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 problemet är bara det att när ps3 kommer ut kommer inte processorn vara modern HEHE det beror på hur man ser det och vad man gemnför med, om vi säger så kommer ps3 va ett av dom första som kommer med denna typ processor.och om jag inte har helt fel så ligger ps2 på 294mhz och det är ju jävligt dåligt men som sagt det är ju mer än det som bestämer vad maskinen har för prestanda.Och tittar man på datorer så finns det ju inte direkt nån hem data men den prestandan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg