Simme Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 hjälp mig jag har fått spywere på min dator å vet inte hur jag ska få bort skiten tacksamm för hjälp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Svar: ladda hem adawere: http://www.lavasoft.de/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt123 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 vad menar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Håller med ladda hem Ad-aware! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitroliiito Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Neeeeeej jag hade också spyware men ad-aware hjälper inet den bara hittar och så men du ska ladda ner anti virus 2004 eller 2005 det hjälper mitt gick bort ! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Neeeeeej jag hade också spyware men ad-aware hjälper inet den bara hittar och så men du ska ladda ner anti virus 2004 eller 2005 det hjälper mitt gick bort ! :cool: Hittade bara? Markerade du rutorna och tryckte next då? Mitt AdAware tar då bort allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Ad-Aware från http://www.download.com, när du är klar så ska du fixa Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Hittade bara? Markerade du rutorna och tryckte next då? Mitt AdAware tar då bort allt för mig med jag tycker att det är asa bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Hittade bara? Markerade du rutorna och tryckte next då? Mitt AdAware tar då bort allt för mig med jag tycker att det är asa bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) ursäkta för dubbel post :( Redigerat 26 Februari 2005 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 men jag har ad-aware mennär jag går ut på internet så kommer ett fönster upp där det står you mey have spywere on your conputer och ibland kommer det upp anat skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag tror jag vet vad det är!!!! Vad händer när du trycker på fönstret? Om du kommer till en hemsida så är det bara reklam! Det är ett företag som gör sin reklam så! Det kommer upp ett fönster som varnar för att du KANSKE, KANSKE har spyware på din data, alla KANSKE har spyware på sin data men fönstret är ett reklamfönster för ett företag som säljer program som tar bort spyware! TRO MIG, JAG HADE SAMMA SAK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.