Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Jag slog nyss Drek som är sista bossen och Jag undrar vad är skillnaden i de nya Sparade spelet dom sa att de fanns nya vapen och lite annat ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag tror att du får dessa saker i ditt 'nya' spel: Goodie's skärm Alla vapen du hade när du besegrade Drek Alla gold bolts (?) du hade när du besegrade Drek Alla bolts du hade (?) när du besegrade Drek Och lite annat som jag inte kommer på ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Du får goodies skärmen teckningar när dom gorde spelet en chans till att få alla guld vapen alla skill points FUSK kan du slå in då Och alla bolts och vapen men vissa gadgets får du hämta igen har varvat 6 gånger så det börjar bli enkelt Redigerat 25 Februari 2005 av speedez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Hur slår man in Cheats då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Goodies skärmen. Kolla här på Fuska.se efter fusk. Där står olika rörelser man ska göra i rätt ordning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Goodies skärmen. Kolla här på Fuska.se efter fusk. Där står olika rörelser man ska göra i rätt ordning. Ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 No Prob. Kan du någon bra Ratchet & Clank Walktrough-hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 No Prob. Kan du någon bra Ratchet & Clank Walktrough-hemsida? www.gamefaqs.com är en bra sida 10/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Vet någon hur man kan få mycket bolts??? För jag behöver det för att ha råd med R.Y.N.O!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg