mr_game Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 coolt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speltok Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 psp kommer kosta typ 2000 spänn <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 man får la va me i en tävling o försöka vinna då :P . orka lägg amassa pengar på de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Jag ska antingen köpa psp e.l. Xbox 360. Lutar lite åt psp, vad tycker ni man ska köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Är ni helt dumma. PSP kommer kosta cirka 2000 inte spelet ljushuvudar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 jag skulle lägga ut 2000 på PSP..det så ju så j*vla mycket bättre än Gameboy.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Här är länken från Rockstars pressrelease angående spelet med CJ i Liberty City http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=152207 på engelska Cj kommer inte va i det spelet fatta!!!! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 ja tycker de ä lite onödigt att köpa PSP . bättre att få de . de kommer ju inte komma så många spel till de . o dålig batteritid .. men de ä Grymt ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 CJ kommer inte vara med I GTA PSP . CJ kom till san andreas av en anledning !. För att hans mor blev mördad hans familj splittrades. Och hans gäng hade problem. Så han ville rätta till alla problemen. Jag ska själv köpa PS3 för att Gta 4 kommer till den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 CJ kommer inte vara med I GTA PSP . CJ kom till san andreas av en anledning !. För att hans mor blev mördad hans familj splittrades. Och hans gäng hade problem. Så han ville rätta till alla problemen. Jag ska själv köpa PS3 för att Gta 4 kommer till den :P Spelet kommer att heta Grand theft auto:Liberty city stories Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 CJ kommer inte vara med I GTA PSP . CJ kom till san andreas av en anledning !. För att hans mor blev mördad hans familj splittrades. Och hans gäng hade problem. Så han ville rätta till alla problemen. Jag ska själv köpa PS3 för att Gta 4 kommer till den :P till PSP ja ! . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg